söndag 31 augusti 2008

Sista dagen


Så är min sista dag som butiksbiträde i Köpenhamn till ända och det känns väldigt vemodigt. Det trodde jag inte riktigt med tanke på hur jag tidvis har avskytt det där stället. Fast jag kommer nog inte sakna jobbet det minsta, bara alla fantastiska människor jag jobbat med. Sista dagen blev jättebra och det är så jag ska försöka minnas det här året och inte de tillfällena när jag kunnat ge min högra hand för att slippa åka dit. Sen är det inte klokt hur mycket jag har lärt mig av den här tiden. Som allt jag lärde mig om silikonbröst idag, som att man kan få en all inclusive-resa till Thailand för 35000 DKK och då ingår nya bröst. Tänk, det hade jag ingen aning om.

Redan imorgon börjar skolan och snart kommer det som varit min vardag så länge bara vara ett minne bland många andra.

Inga kommentarer: