tisdag 15 april 2008

OMFG Alexandra Dahlström

Jag har varit under konstant virusattack av mina tre sjukliga kombo/sambosar under en vecka och till sist krackelerade mitt immunförsvar och nu sitter jag här under en filt i soffan när jag skulle ha varit på jobb. Det är fantastiskt vårväder ute och jag skulle hellre varit på innergården och oljat våra nya trädgårdsmöbler. Men det är inte direkt aktuellt så istället tänkte jag göra en sammanfattning över helgen som gått.


På fredagen jobbade jag till åtta och kom hem till helt sjukt god pizza som Fredrik och Karin hade gjort. OMFG! Soltorkade tomater, oliver och färsk ruccola. Sheit, vad grym den var. Och sen hade de bakat hela dagen och när Karin är involverad i bakandet så blir det alltid succé. Kardemummagifflar, kladdkaka, vaniljbullar och tigerkaka. Och så fett många caipirinhas på det. Jag försöker bli grym på att göra dem men det går sådär. Efter en stund kom Sara från jobb och två kompisar till henne och vi körde lite dansmoves innan vi drog till Jeriko och klubb I Love! Klubb I Love är ju det bästa jag vet och Alexandra Dahlström var gästDJ och hon är ju den coolaste nånsin. Jag och Simon hade värmt upp hela veckan genom att kolla på Skylar! Men sen blev han för sjuk för att följa med och missade allt. Oh man alltså. Alexandra var iallafall helt mega och spelade sjukt bra musik och var söt så man kunde dö och helt ofattbart liten. Typ den minsta människan jag sett förutom Timbuktu. När jag gick hem så regnade det men det gjorde ingenting.

Inga kommentarer: