tisdag 15 april 2008

Staden och sprayen

Lördagen började på sämsta tänkbara sätt genom att Karin påbörjade slutet på sin flytt till Uppsala genom att åka till sina föräldrar och lämna oss med fantomsmärtor och en väldigt mycket tråkigare tillvaro. Men det var och är inte så mycket vi kan göra åt saken så vi bestämde oss för att göra det bästa av den soliga lördagen genom att fika på innergården och sen bygga den sjukaste sandlådestaden som världen någonsin har skådat. Jag kan inte meddela dess namn eftersom invånarnas omröstning drar ut på tiden och det därför ännu inte existerar någon benämning.


På kvällen hyrde vi Half Nelson (fett bra!) och köpte salmiaktefat som kostade 4 fucking spänn för ett ynkligt tefat som nästan bara är luft. Vilket var det jävligaste jag varit med om vilket jag påtalade för tjejen bakom disken så att Fredrik och Simon skämdes för mig och gick ut därifrån men det gav resultat och jag fick tre tefat för 4:- istället för ett! Yes! Bästa dagen i mitt liv! På Mini Sweet Livs hittade vi sen den omtalade "Magic Spray" och kvällen var fulländad. It's spray and it's magic!


(Bild från Norra Grängesbergsgatan, lätt Malmös coolaste blogg)

Inga kommentarer: