söndag 20 april 2008

Weirdaste weekenden


Hela Kasidrik var samlat och det var upplagt för maxad helg men det blev inte riktigt som vi tänkt. Jag lyckades inte bli frisk utan fortsatte att nästan hosta mig utochin och Karin och Simon spenderade 13 timmar på akuten och svalt nästan ihjäl på kuppen. Men det var ändå väldans mysigt och roligt. Och Karin och jag var snyggast av alla i fredags (20:- kostade min fantastiska klänning på 2hand och Karins glansiga, spräckliga tights är OSLAGBARA) och idag var det soligt och fantastiskt när vi gick i parkerna och tittade på bebisfåglarna. Och filodegsknyten och qinouasallad och kärleksmums och vitchokladmousse och hallon och så caipirinha förstås.

Imorgon ska jag jobba igen fast att jag viruset kvar i varenda liten kubikcentimeter av kroppen.

Inga kommentarer: